**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Lind@ - 5 november 2011 14:21



Liiite sovmorron blev det idag, som vanligt var vi 4 som vaknade upp inne hos oss... Alice tyckte det var morron strax efter kl 7. Jag som druckit 2 glas rödvin igårkväll och somnat ifrån Idol var hur som helst rätt utvilad :)


Blev scones till frukost - gott tycker jag men ungarna ville hellre ha mannagrynsgröt så det fick bli det oxå. Till festen ikväll har jag inhandlat ett nytt läppstift - jag brukar ju inte ha det så ofta, men ikväll så   Hollywood Red var färgen - låter snyggt va ??


 




Har halvt om halvt lovat en kollega på jobbet fika på måndag så nu i em drog jag igång ett bullbak. Nytt recept från senaste "Allt om mat". Degen görs i lite olika moment mot vad man brukar och just nu är dom på jäsning under fuktig handduk i 3,5 timme!


Ska bli riktigt spännande att se hur Chokladsnäcka med saffransfyllning smakar ...


 



Snart kommer barnvakten och då ska jag ta en taktikvila inför ikväll tänkte jag !! innan jag börjar med festfixandet ... 


 



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards