**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Lind@ - 22 november 2011 20:22



Om helgens runda var riktigt kass så var den idag desto bättre!


Kände nästan direkt när jag gett mig iväg att idag kommer det nog gå ganska bra ...


Började springa bort mot Kohagen, sen ner mot stan via Folkhögskolebacken och sen hela

Lagastigen bort till Bananhuset, genom Centrum och sen hade jag planer på att försöka springa så mycket jag kunde uppför Viadukten... hade sån jävla mjölksyra när jag sprang uppför där, men jag liksom "dealar" med mig själv och säger, bara till den stolpen och sen den ... och Vips så var jag uppe ... WHOHOOOOO! Sen var det helt okey att springa sista biten hem ..   


45 minuter blev det och det är jag NÖJD SOM F-N med  


Tog på mig hederliga gamla "cykelbyxor" (har ni kvar några tjejer? alltså jag tror tom att jag köpte dom här när jag var aupair -99..!!) under löparbrallorna idag och det var GÖTT !! KOlla in:


 


Ja dom fula benen bjussar jag på   


Och här kommer en svettobild oxå -  nu blir väl Jessica glad, hon brukar ju bjuda på lite såna ibland  


 



Av Lind@ - 22 november 2011 20:20



Var väldigt tyst när jag kom hem från löparrundan nyss !!


Såhär hittade jag resten av familjen:  


   





Av Lind@ - 22 november 2011 20:17


Måste bara lägga ut denna bilden från i helgen.


Tjejerna klädde ut Fidde och dom tyckte han var SÅÅÅÅÅ fin - Alice sa det många ggr - PAPPA DU Ä FIN   



Vad tycker Ni ??? han ser lite arg ut den fina flickan      

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards