**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Lind@ - 8 november 2011 21:02



Har fullkomligt fastnat framför datorn ... kikade in i MQ´s webshop och där finns sååååå mycket fina grejer ...


Bondelid är jag svag för och dessa plagg får gärna flytta in i min garderob snart ... (inte alla 3 kanske men 2 ..   ) 


                     

Av Lind@ - 8 november 2011 19:42


Nu har även Alice fått en ny bilbarnstol - denna från Jollyroom  kunde man sätta så hon sitter framåtvänd & hon kan ha den länge. Britax Multi-Tech II Emilia Special Edition heter den. Tack för tipset Jessica !!


 


Till mig köpte jag ett par Velourbrallor från märket Sobea - har kikat länge på dom brallorna - perfekt att skrota omkring i när man river av sig jobbkläderna framåt kvällen   


 

Absolut inga fler barn planerade som man ju kanske kan tro, men detta var enda pressbilden dom hade ...

 

Sen blev det en runda till Stadium ikväll för inköp av löparmössa och handskar!

Nu ska jag ta tag i träningen igen - undrar just vilken kväll jag ska börja ??   

 

                 

 

Nu ska jag stoppa Alice i säng - Olivia är hos mormor och morfar och ska sova över där inatt och spendera morgondagen där.

 

  

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards