**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Lind@ - 20 november 2011 20:57


I eftermiddag har Olivia lekt med en kompis från skolan - en tjej som går i 3-an!!!


Jag trodde på allvar att hon skojade när hon pratade om det i veckan ... Men icke, hon har ringt och donat och styrt upp allt själv & halvt längtat ihjäl sig tills hon kom vid halv 2 tiden idag !!


Lilla gumman så stor hon kändes när hon plötsligt hade en tjej från 3-an här!


Men dom har haft jättekul. Dom fick göra negerbollar oxå och fika på det sen. Tom Alice var med i köket och grejade, men hon åt ju bara upp det hon fick tilldelat    Det lilla kakmonstret !! 


 

Av Lind@ - 20 november 2011 20:45


Bestämde mig i förmiddags för att ge mig ut på en joggingtur, trots att jag fortfarande har lite förkylning kvar i kroppen. Men fasen, jag hatar att inte kunna träna så jag tänkte att det går nog bra ändå ...


Men hua vad det var tungt idag. Sprang det "jobbiga" hållet oxå för av bara farten sprang jag åt "fel" håll när jag började och när jag kom att tänka på det så orkade jag liksom inte vända .. bara för att få det lättare.


Så det slutade med att jag fick flera gånger i dom brantaste backarna, det var helt stört omöjligt att springa. Varken ben eller andning var med på noterna ... Jag brukar typ aldrig gå, tjurig som jag är, men idag sa nog kroppen ifrån.


Det blev 42 halvbra minuter iallafall & även om det inte var topprestation så rörde jag iallafall på mig och får vara nöjd med det   


Ska nog önska mig ett par vinterlöparbrallor i julklapp tror jag & broddar - jag har

stora förhoppningar om vinterträning   


Kan längta ihjäl mig emellanåt efter att gå på ett riktigt roligt Step-Aerobic-Pass, tänker tillbaka på innan barnen då jag tränade Step, Dans-aerobic & styrketräning säkert 4ggr i veckan - det var tider det! Då kunde jag tom skryta med rätt mycket muskler   


Vilken träningsform brinner DU därute för ??

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards