**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Lind@ - 19 november 2011 17:25


Var sååååå länge sen Sofia och jag träffades bara vi - själva!


I förmiddags så hade vi bestämt träff på stan.


Vi blev sittandes fikandes på Pelikanen i över 2 (!) timmar och det var mycket som avhandlades under timmarna där ...så skönt att få prata av sig om allt som händer och sker ..


VARFÖR gör jag inte sånt oftare - försöker få in träffar med mina närmaste tjejkompisar ???


I barn/familj/jobb-hetsen så prioriterar jag bort sånt ... av nån konstig anledning ... får säga till mig själv att det måste bli skärpning på det området !!! Eller prioriterar bort kanske är fel ord .., det blir liksom bara inte av!


Är du duktig på att avsätta tid för bara dig själv att åka och fika själv med en gammal kär vän??


Nu dröjer det inte så länge innan Sofia och jag ses på tu man hand igen - den 10-e dec ska vi ha vårt årliga julbak - en tradition sen mååååånga år tillbaka. Polkaknäck är ju spikat att vi gör, sen får vi se vad mer det blir? Får börja spåna i mina mattidningar ...


Nu blir det strax Potatisgratäng med rätt mycket vitlök och en fläskfilégryta   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards