**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Lind@ - 15 november 2011 20:38


Gav mig ut på en löpparrunda igårkväll (trots att jag nog egentligen inte borde för jag kände mig nästan lite på gränsen till krasslig, eller att nåt är på gång ..)

Iallfall, hade både löparbrallor och ett par tunnare överdragsbyxor på mig men FAN vad jag frös om rumpan!


Det blev bara 30 minuter i ganska snabbt tempo (för att vara jag!)


Idag är det megaförkylning på gång .. har frysit hela dan och suttit med både väst och halsduk! Käkar Esberitox för att försöka häva det, får väl se om det lyckas ??


Vill INTE bli sjuk :(  I hate being krasslig !! Och detta lagom till tjejmiddan på torsdag ...sist det var tjejmiddag hade jag ju opererat ut tanden... och kunde inte njuta av maten nånting.


Äsch, ska inte gnälla men liiiiiiite purken är jag allt  


Till kvällsmat idag käkade vi stuvade makaroner och falukorv - alla åt som tokar! Det är galet gott emellanåt med stuvade makaroner med ketcup på    


Har tonat håret oxå ikväll - MÖRKT (Rich Espresso hette färgen) som attan blev det, bild får komma en annan dag. Var superlänge sen jag fixade med håret så nu känns det iallafall lite roligare än innan. Klippning blir om några veckor, men jag som trivs i långt nu kommer väl bara toppa   


Nu ska jag lägga mig med en bok och förhoppningsvis vakna upp piggare imon .....


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards