**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Lind@ - 30 november 2011 21:19



Surfade häromkvällen efter en OnePiece som Olivia håller på att tjata ihjäl sig om ...


Kikade in på Stadiums hemsida nyss och då hade dom fått in fler färger och i hennes storlek - det var ju liksom inget att vänta på - så det blev köp! Denna hade jag tänkt att hon ska få av mormor och morfar (så nu lär väl dom bli mest poppis denna julen oxå !!  )


 

Swettisoverall med hoodtröja och sweatpants i ett. 80% bomull och 20% polyester.

Olivia kallar det OnePiece - du hittar den här


Tänk om hon visste att hon ska få det - ojojojoj, vad glad hon skulle bli då !!   


Av Lind@ - 30 november 2011 20:33



Läste om detta stylingpuder i en tidning förra veckan och eftersom priset var riktigt bra (59kr) så var jag ju tvungen att testa detta ... & jag kan bara hålla med - det är superbra! Håret blir liksom lagom strävt, vilket passa mitt bebishår perfekt !! Det står att det ger matt finish men det tycker inte jag, det blir kanon   


Så skynda till närmsta Apotek (här i Vmo är det sjukhusapoteket som gäller nu sen dom bytte ägare hej vilt..)


 Apoliva Hair&Care Styling powder 


Av Lind@ - 30 november 2011 20:22



Blev en kvällsrunda i stan ikväll, var ute 49 minuter, men då tjötade jag lite i telefon samtidigt som jag sprang + att jag gick uppför viadukten ... Men helt okey löprunda var det iallafall :)


För Olivias del började ju morronen med gråt idag - igen! Det är ett himla gråtande varje gång dom ska till skogen! Hon försökte med ALLA medel härhemma, följa med mamma till jobbet, följa med pappa, ringa mormor, helt enkelt va hemma själv ...- ja listan kan göras lång.


Så det var en gråtande tjej jag fick lämna idag igen - usch vad det är hemskt!


Och samma visa när jag skulle hämta henne - fast tvärtom - då ska hon INTE MED HEM! utan då är det megatjat för att komma därifrån - tokiga unge   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards