**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Lind@ - 9 november 2011 20:04

Jag är igång igen !!!


Efter den där f-bannade tanden har ju löpningen helt legat nere   men efter jobbet idag var det äntligen dax att snöra på sig skorna igen (var ju halvkrasslig förra veckan med ont i halsen tamigtusan varje dag!)


Nya mössan var kanon och handskarna oxå..


Blev 35 minuter i mörker men det gick rätt bra trots att jag är megamörkrädd (sprang bara där det är belysning). För en gångs skulle var det bra låtar nästan hela tiden på radion -bla Robyns "Dancing on my own" som jag varit helt såld på sen - ja förra sommaren! Glömmer aldrig när jag var på väg ut till Hörle den dan jag skulle på anställningsintervju och precis när jag lämnade Värnamo så kom den på radion - jag fick verkligen sån energi och var på sååååå himla bra humör jag stegade in där .... Det är nästan så jag tackar Robyn för att jag fick jobbet   


Imorron ska jag ut på lite galej - på em åker vi i Supply Team upp till underleverantörsmässan i Jönköping och sen blir det lite kundaktivitet på sen-em, sen middag och liiiite rajraj och sen hem och sova! Ska till Jkp igen på fredag morron, till käkkirugen igen för uppföljning. Jag kör nog imorron, kan ju inte komma till den där trevliga (& rätt snygga  ) tandläkaren och lukta som en gammal alkis !! haha 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards