**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Lind@ - 29 november 2011 20:24


Ojoj vad jag har varit seg idag  ... Fick "erbjudande" ikväll att hänga med på MageRumpaLår-träningspass och det hade varit skitkul MEN jag pallade helt enkelt inte. Hade tänkt att jag skulle sprungit en sväng MEN dom planerna la jag oxå ner ... Jag orkade helt enkelt inte tvinga mig att träna idag. Inte för att jag brukar det för jag gillar ju att svettas och bli trött, men ja ni fattar!


Blev ett varmt bad istället    & nu är det bara lite köksröjning och sen banne mig lägger jag mig med en bok .. 


Olivia har varit igång här ikväll att hon minsann INTE vill gå till skolan imorron för på onsdagar går dom till skogen & förra veckan var hon ju hysterisk. Hon har tom fått göra negerbollar ikväll som hon ska ha med imorron, som lite "lockbete" ... men när dom väl var klara så började hon på igen ..

Jag VET ju att när hon väl är där så gillar hon det så jag är inte så orolig. Men lite synd om henne tycker jag ju såklart. Det är INTE kul med ledsna barn ... eller hur?



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards